Założyciel kategorii

Lisner jako pierwszy wprowadza pasty kanapkowe na rynek w 2000 roku i tym samym zostaje założycielem kategorii. W 2006 roku powstaje submarka Pastella aby maksymalnie wykorzystać potencjał rozwijających się past. Jako lider rynkowy Pastella rozszerza wciąż swój asortyment wpływając na dynamikę wzrostu całej kategorii.

Odpowiadając na oczekiwania konsumentów w portfolio znajduje się szeroka oferta past 80g, wzbogacona o linię twarożkowych past śródziemnomorskich, oferta past w opakowaniach familijnych 150g, past kanapkowych 125 g w tubach oraz w opakowaniach 2,5 kg dla kanału HORECA.

Dlaczego pastella

  • Niekwestionowany lider kategorii
  • Najwyższa jakość surowców
  • Bez dodatku barwników
  • Bez wzmacniaczy smaku
  • Bogactwo smaków
Najwyższa znajomość marki*
  • 25%
  • 8%
  • 4%
  • Konkurent A
  • Konkurent B

*Spontaniczna znajomość marki
źródło: IPSOS, okres: marzec 2013